Tilpasninger idrett og aktivitet

Ortopediingeniørene på Moss Ortopedisk Klinikk bidrar også med sin kunnskap og kompetanse til å løse utfordringer knyttet til idrett og aktivitet.

Noen trenger for eksempel en skinne for beskyttelse i sin idrett, mens andre trenger individuelt tilpassede løsninger for økt funksjonsgrad eller aktivitetsnivå. Det er mange utfordringer som kan løses med bistand fra en ortopediingeniør.

Innovative løsninger på Moss Ortopedisk Klinikk

Moss Ortopedisk Klinikk har blant annet laget hockey sits til Kjelkehockeylandslaget. Ortopediingeniører og ortopediteknikere har jobbet sammen for å løse mål, justering og produksjon av individuelt tilpassede hockey seter med stor suksess.

Idrettsutøvere med behov for hjelpemidler har ikke standardiserte utfordringer da hver kasus er ulik og individuell.

Kontakt oss for mer informasjon.

Har du behov for en time hos oss?

Vi hjelper deg med å finne den beste løsningen tilpasset etter dine ønsker og behov!